Hesam Rastegat Contemplations

گاه نوشت های حسام رستگار

Hesam Rastegat Contemplations

گاه نوشت های حسام رستگار

معنا را پیدا نمی کنی... ده ها هزار سال است که به دنبال معنا می گردند. دیگر هیچ سنگی نمانده که زیر و رو نشده باشد.
معنا را باید ساخت. با تظاهر زندگی شیرین می شود.
بله...! هر کسی بخواهد سرت کلاه بگذارد، من نمی خواهم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰
نمی خواهم هر بار اینجا نشسه و خودم رو بکوبونم و له و کنم و شما فک کنید چقدر ادم بدبخت و غمگینی اما  باور کنید زندگی خیلی بی رحم است .
همین الان که دارم با شما حرف میزنم میزکار شلوغ از کار است  مدتی هست زبان نخوانده ام چالش پایتونم ب شدت عقب افتاده است
توانایی درک برنامه نویسیم به اندازه ای کم شده است که شاید باورتان نیاید اما باید گذر کرد ولی اینکه در گیر امتحانات پایان ترم هستم خود بسیار شرایط رو درد اور تر می کند به هر حال بریم سراغ قسمت بعدی از نال های اخر شب ان هم خواندن یک سری از درس هاست :
علاقه وافر من به درس های کنترلی و  گاها برنامه نویسی باعث شده بسیار حالم از درس های دیگر بهم بخورد
مورچه ما اگر چه کنترل را خوب میفهمد اما هنوز در کنترل کردن برخی مسایل ضعیف است
بگذار بگذرم از اینکه چقدر گاهی دلم میخواهد ادمی دلیل گرا باشم و ارام و ارام
شاید از نگاه بقیه در همیشه اما من در ۹۹.۹ درصد از زمان ها مثل یک کوسه ارام و صبور با چهره که ترسناک که همه به شدت در ترس هستند بسیار صبور دور هدف نشستم و انتطار بهترین زمان را میکشم . سرد و ارام
غر هایم تمامی ندارد بزرگ ترین چالش من شاید قبولی ارشد دانشگاه تهران باشد که یه خورده ازم دوره ولی ارام و صبورم .
از این نمیگذارم بگذرم

عصر داشتم فک میکردم نیاز است از این اچار فرانسه بودن خارح شوم و به صورت تخصصی وارد یه حیطه خاص شوم . و به نوعی expert شوم  در کار یا رشته ای


برای فردا ها خیلی برنامه دارم
اما اولیش اینه ؛این ترم معدل ۱۸ میخوام

یا حداقل بالای ۱۷


کی باورش میشه من دارم اینو میگم همیشه این خواسته رو سطحی می دونسم ولی باور کن مجبورم برای اثبات برخی از مسایل این کاررو انجام بدم



شبتون خوش زندگی تون ماه

                                                                                                                                                                                     امضا«
                                                                                                                                                                                                       مورچه کوسه (معدل لازم)























اول بگم که چقدر این اهنگ زندگی توشه ::
امیل از یان تریسن
  • ۹۷/۱۰/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی