Hesam Rastegat Contemplations

گاه نوشت های حسام رستگار

Hesam Rastegat Contemplations

گاه نوشت های حسام رستگار

معنا را پیدا نمی کنی... ده ها هزار سال است که به دنبال معنا می گردند. دیگر هیچ سنگی نمانده که زیر و رو نشده باشد.
معنا را باید ساخت. با تظاهر زندگی شیرین می شود.
بله...! هر کسی بخواهد سرت کلاه بگذارد، من نمی خواهم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

new age

میدونی به باور رسیدم گفتن و نوشتن یک ابزار خیلی مفیدی در جهت پیش برد اهداف هست .ولی خب میدونی من خوبم ها ولی مسله این خیلی سینوی عمل میکنم و این سبک زندگی ادم رو پیر میکنه و ناموفق بهتر یه جربان ارام باشی ولی ارام و همیشگی .
میدونی مورچه ها کار های بزرگی میکنن و اصلا براشون مهم نیست دینا چقدر بزرگه اونا دنیای خودشون رو دارند و سعی میکنن توی دنیای خودشون بهترین و قوی ترین عملکرد رو داشته باشن .
میخوام یه رازی رو بگم که خودم کشف کردم . اگه میخوای توی زندگی حس وجود کنی باید بدونی که یکی از بهترین راه هاش اینه بفهمی چه کار های در طول سال و ماه و هفته روز انجام دادی . اصلا درمورد برنامه و اهداف نیست ها صرفا در مورد کار های که کردی هست . میدونی بشر خیلی چیزا رو امتحان  میکنه خیلی چیزا رو میخونه یا مثلا میبینه اما کم پیش میاد درکش کنه . درک کنه بازی کردن رو درک کنه فیلم های رو که میبینه یا ادم های رو که توی زندگیش راه داده . خوبه که بفهمی .

سعی میکنم بگم چیا دیدم یا چیا رو میبینم و یک منطمم بشه این گفته ها .
و بدونم چی میبینم چی ها رو یاد گرفتم حکم همون جمع بندی هست . باید همیشه یه جمع بنید برسی از موقعیت ها .

امضا :مورچه عصر جدید

  • ۹۸/۰۵/۲۰

نظرات (۱)

سلام دوست عزیز. برای مدیریت یکی از بخش های سایتم نیاز به ادمین دارم. روزی یکی دو ساعت زمان بذار و در ماه دریافتی نقدی داشته باش. یا می تونیم هفته ای با هم حساب کنیم. (نیاز به بلد بودنِ چیزی هم نیست، همین که یه کامپیوتر داشته باشی کافیه) اگه پایه بودی بهم پیام بده.
پاسخ:
یه کم بیشتر توضیح میدی . که مشخصا چیا مورد نطرت هست . شرایط کاری چیه . بدم نمیاد تجربه جدیدی هست .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی