Hesam Rastegat Contemplations

گاه نوشت های حسام رستگار

Hesam Rastegat Contemplations

گاه نوشت های حسام رستگار

معنا را پیدا نمی کنی... ده ها هزار سال است که به دنبال معنا می گردند. دیگر هیچ سنگی نمانده که زیر و رو نشده باشد.
معنا را باید ساخت. با تظاهر زندگی شیرین می شود.
بله...! هر کسی بخواهد سرت کلاه بگذارد، من نمی خواهم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

جمعه

از جمعه ها بی زارم
اسمونش غم داره . غروبش ماتم داره و من در این شرایط غمگین ترین مخلوقم .

جمعه ها رو باید شست . باور کنید بلد نیسم باید با جمعه چکار کرد .

خسته ام. و این ب طرز خنده داری مزحکه.

کاش بشر می تونست زندگی رو جلو عقب کنه هر لحطه ان را به گونه ای که دلش ارام میگرفت دنبال کنه .
من شدیدا دلم میخواد زندگی های مختفلی تجربه کنم . شهر و کشور های مختلف ادم های مختلف کار های مختلف .
چ بد ک یک بار هستم .

 

  • ۹۸/۰۵/۲۵

نظرات (۱)

زیبا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی