Hesam Rastegat Contemplations

گاه نوشت های حسام رستگار

Hesam Rastegat Contemplations

گاه نوشت های حسام رستگار

معنا را پیدا نمی کنی... ده ها هزار سال است که به دنبال معنا می گردند. دیگر هیچ سنگی نمانده که زیر و رو نشده باشد.
معنا را باید ساخت. با تظاهر زندگی شیرین می شود.
بله...! هر کسی بخواهد سرت کلاه بگذارد، من نمی خواهم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

Start

داشتم فکر میکردم باید چه طور شروع کنم اره تصمیم گرفتم با معمولی ترین عنوان جهان شروع کنم با شروع . 

خیلیم بد نیس . 

خب الان دیگه اوضاع باید فرق کنه و فرقم میکنه البته قول دادم بیش تر من باشم که باعث تغیرات میشم اما خیلی وقتا این هدف هاس که میتونه ما رو تغیر بدن تا ما دنیا رو تغیر بدیم الان دیگه میدونم باید چیکار کنم یه راه حل بیشتر وجود نداره . باید رفت . باید بهتر زندگی کنم من ادم سازش نیستم من ادم خود خواهیم ادم قدرتمندی ام اما باید بسازم زندگیم رو بسازم الان دیگه وقتشه . وقتی یک راه هست یه فرصت هست همین یه بار مونده پس چه فرقی میکنه چه طور . فقط یه جواب براش هست با تمام وجودم دوست دارم تو شرایط بهتری کار کنم زندگی کنم من باید یه روزی بر ارزو هام برسم پس الان وقتش یه کم دقیق تر درموردش حرف بزنم .

.

نمیدونم اینجا رو کی قراره بخونه . شایدم هیچکی . ولی اینجا بازه برای هرکی دوست داره زندگی یک مورچه رو بخونه .

کی براش زندگی یه مورجه مهمه ولی قطعا زندگی یک موره برای خودش مهمه.

این روزها یه سری مشغله های خوب و زیبای خانوادگی هست در واقع برام مهمن ولی  خب تموم میشه به زودی ولی من میخوام انگیزه و هدف هام تموم نشه . من از امروز شروع کردم پس.

راستش یه شاهکار رو یادم رفت معرفی کنم . اهنگ تایم از هانس زیمر . 

 I want to recommend you the masterpiece music  I mean time from Hans Zimmer  

روز های مورچه ای شروع شد . 

  • ۹۶/۰۴/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی