Hesam Rastegat Contemplations

گاه نوشت های حسام رستگار

Hesam Rastegat Contemplations

گاه نوشت های حسام رستگار

معنا را پیدا نمی کنی... ده ها هزار سال است که به دنبال معنا می گردند. دیگر هیچ سنگی نمانده که زیر و رو نشده باشد.
معنا را باید ساخت. با تظاهر زندگی شیرین می شود.
بله...! هر کسی بخواهد سرت کلاه بگذارد، من نمی خواهم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

یه چیزی

داشتم بهش فک میکردم اینقدر در گیرم کرده بود تنها جایی که پیدا کردم بهش پنها بیارم اینجاس .

یه چیزی کمه؟ راستش یه چیزی هست که نبودش باعث شده شکست بخورم هی پشت سر هم بی دلیل . 

یه چیزی کمه یه چیزی مثل هوا برای اتیش 

یه چیزی مثل هوا برای ادم 

یه چیزی مثل بال برای پرواز 

نمی دوم اولش فکر کردم اون حس موفقیت هست . احساس رضایت به خود . یه چیزی که مثل نمک که حرص ادم رو به تخمه زیاد میکنه یه چیزی مثل اشتهایی سیری ناپذیر برای خودن یه غذای خوشمزه نمی دونم شایدم همونه اما یه چیزی فرا تر هست اون چیز مثل؟

راستش 

شاید 

باید 

بیشتر بهش فک کنم اما فک میکنم اون یه چیزی هست به اسم خود . وقتی ادم با خودش نزدیک میشه یه چیز های عجیبی داره یه توانایی های فوق العاده ای داره . یه تمرکز خوب ، یه ارامش ،یه موفقیت،اون وقته که همه چی هست . 

وقتی می تونی با خودت ساعت ها حرف بزنی وقتی به خودت نزدیک باشی می فهمی داره چی میشه داره دقیقا همون چیزی میشه که تو میخوای و تمام .

نمی دونم شاید این هم مثل بار های قبل هست طمع شروع میده . ولی اینبار قول میدم به خودم خیلی نزدیک شم . قول میده بارو کنم خودم رو قراره یه دوست خوب داشته باشم یه خودم . 

قراره خودم بهم کمک کنه بهتر از هرکسی و هر چیزی در این دنیا خدا . راستش باید ادم ها رو به خاطر خودشوت تحسین کرد . منم فکر میکنم یه خودم حسابی درون وجودم هست یکی که قراره روش حساب باز کنم قراره باهاش حسابی بهم خوش بگذره با هم تفریح بریم . باهم درس بخونیم . مشق بنویسیم . قراره با هم موفق شیم . این خودم 





یه چیزی به نام خودم  .

29 ماه مرداد




  • ۹۶/۰۵/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی