Hesam Rastegat Contemplations

گاه نوشت های حسام رستگار

Hesam Rastegat Contemplations

گاه نوشت های حسام رستگار

معنا را پیدا نمی کنی... ده ها هزار سال است که به دنبال معنا می گردند. دیگر هیچ سنگی نمانده که زیر و رو نشده باشد.
معنا را باید ساخت. با تظاهر زندگی شیرین می شود.
بله...! هر کسی بخواهد سرت کلاه بگذارد، من نمی خواهم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

روزهای خوب با دوست

مدتی بود که در کنارش سپری میکردم . شاید موفق بنامش . ولی فرار تر از ان است چیزی شبیه تلاش ثمر بخش ، کسی که عادت کرده خوب زندگی کنه برای خودش ، خوده خود ارامش . 

در ارتباط بودن با هاش بیشتر توشیقم میکنه بهم انگیزه میده برای تلاش کردم و رفتن . باید یه جوری برم نزدیک تر بهش . بیشتر باهم وقت بگذرونیم هرچقدر از فاطله دور . 

بهم انگیزه مبده واسه کار کردن واسه رفتن . اوضاع خوب . بهترم میشه من مطمنم همه چی خوب پیش میره . اگه من خودم باشم . بیشتر با خودم باشم و بیشتر تلاش کنم حتما میشه . 

امروز شنیدم بهم امیدواره ، فک میکنم حتما لایق این امیدوواری هستم درسته همه چی خیلی ساده و سیمپل هست ولی قرار نیس بی ارزش باشه . شما که بهتر می دونید همه چی یه شروع ساده و سیمپل  داره . مثل اغاز موفیقت های من . امرزو خوندم ارزو های ما تاریخ انقضا نداره فقط باید دو باره خواست و دوباره تلاش کردم و این بار خواست و موفق تر شد . فرمولش ساده ترین فرمول دنیاس . اصلا مواد اولیش هم که ساده تر . فقط یه چیزه . خودت . خود من . ساده ترین فرمول موفقیت رو دارم . 

میشه این بار سر بلند تر بود . 

می تونم حسش کنم دوباره قراره برم رو نوار موفیقت فقط باید بی مهبا و شجاعانه بخوام برنامه داشته باشم و تلاش کنم . من خونسردم و مثل خون اشام ها . محکمم مثل صخره . تلاش گر مثل خودم در بهترین روز هام . حسام اغاز دوباره . 

.


پسر نوحم و قریانی طوفان خودم 


..

انچنانم که شدم دست به دامان خودم

موفق میشم 


  • ۹۶/۰۶/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی